Zamknij

Od pracownika socjalnego do starszego pracownika socjalnego

Nr oferty: StPr/24/0782Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie pracy socjalnej z usamodzielniającymi się wychowankami pieczy zastępczej po uzyskaniu przez nich pełnoletniości zgodnie z wytycznymi przełożonego i dokumentowanie tej pracy, 2. prowadzenie spraw związanych z procesem usamodzielnienia wychowanków zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami przyjętymi u pracodawcy, 3. przeprowadzanie nie rzadziej niż raz na kwartał wizyt w środowisku u usamodzielniających się wychowanków pieczy zastępczej po uzyskaniu pełnoletniości, 4. prowadzenie rejestru usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej po uzyskaniu przez nich pełnoletniości, 5. monitorowanie procesu usamodzielnienia, wsparcie wychowanków w realizacji indywidualnego Programu Usamodzielnienia, 6. sporządzanie pisemnych ocen rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka w terminach przewidzianych ustawą i zapoznanie rodzin z treścią oceny oraz współpraca w tym zakresie z koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, ośrodkami pomocy społecznej, 7. prowadzenie dokumentacji wynikającej z wewnętrznych procedur oraz procedur odwoławczych w zakresie dokonywania ocen rodzin zastępczych i prowadzących rodzinny dom dziecka, 8. udzielanie informacji o poradnictwie, pomocy prawnej i terapii dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą, dla ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, 9.dokonywanie w imieniu Dyrektora oceny końcowej Indywidualnego Programu Usamodzielnienia wraz z wychowankiem i opiekunem usamodzielnienia, 10. współpraca ze środowiskiem lokalnym, ośrodkiem pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, 11. tworzenie i realizacja projektów dla usamodzielniających się wychowanków, 12. sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań w zależności od potrzeb PCPR, 13. współudział w realizacji Programu Drogowskaz do Samodzielności, 14. podnoszenie kwalifikacji w zakresie pracy z dzieckiem i rodziną zastępczą, 15. udzielanie zainteresowanym osobom informacji w sprawach dotyczących działalności i funkcjonowania PCPR, 16. wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków, 17. zgłaszanie przełożonym wszelkich informacji mających wpływ na bezpieczeństwo dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 110 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, spełnianie co najmniej jednego z niżej wymienionych warunków: a) posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, b) ukończenie studiów na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, c) ukończenie do dnia 31 grudnia 2013 r. studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, d) ukończenie studiów podyplomowych z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z kierunków, o których mowa w pkt c. e) spełnienie wymagań określonych w art.156 ustawy z dnia 12 marca o pomocy społecznej (Dz.U.2023.901 t.j.) 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia, 6. osoba nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym, 7. bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet), 8. znajomość przepisów: a) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, b) ustawy o pomocy społecznej, c) ustawy o ochronie danych osobowych, d) kodeksu postępowania administracyjnego. Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, odporność, dyspozycyjność, 2. Bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXCEL), poczty elektronicznej, Internetu, 3. Dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków, 4. Umiejętność zachowania pełnej dyskrecji, 5. Umiejętność interpretowania przepisów.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu: 58 672 40 63 wew.43
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: CV
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
    Sortowanie i układanie makulatury do maszyny belującej, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Praca w godz. 7-16 od poniedziałku do piątku.
    StPr/24/0851
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 PLN

    1. prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich. 2. prowadzenie działalności informacyjnej wspierającej rozwój produkcji rolniczej. 3. wypełniania wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych. 4. współudział w organizacji wystaw, organizacja pokazów i innych przedsięwzięć upowszechniających wiedzę rolniczą, nowe technologie produkcji i promujących produkty i wyroby przetwórstwa rolno-spożywczego. 5. udział w przedsięwzięciach lokalnych, służących rozwojowi rolnictwa i obszarów wiejskich.
    StPr/24/0449
    data rozpoczęcia pracy od 17.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Nauczyciel przedmiotów zawodowych w zawodzie fryzjer
    StPr/24/0840
    data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
    wynagrodzenie od od 4 908 PLN

    Dbanie o dobre kontakty z klientami, obsługa systemu komputerowego, prowadzenie sklepu odzieżowego internetowego, realizowanie zamówień i obsługa płatności, obsługa zwrotów i reklamacji.
    StPr/24/0830
    data rozpoczęcia pracy od 14.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    - Prowadzenie sekretariatu Dyrektora PCPR, - Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w dzienniku korespondencyjnym PCPR oraz dostarczanie do Urzędu Pocztowego w Wejherowie korespondencji PCPR i PZON przygotowanej do wysyłki, - Prowadzenie rejestru rezerwacji sali konferencyjnej oraz rejestru rezerwacji pokoju spotkań w PCPR oraz dbałość o pozostawienie pomieszczeń w stanie nienaruszonym po zakończonych spotkaniach, - Obsługa spotkań organizowanych przez Dyrektora PCPR, - Wydawanie pracownikom zapotrzebowania biurowego z podręcznego składziku artykułów biurowych, - Archiwizowanie dokumentacji powstałej na stanowisku, - Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR, - Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków.
    StPr/24/0831
    data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 600 PLN

    1. Administrowanie obiektami Centrum, kontakt z dostawcami mediów, usług, obsługa zawartych umów, w tym ubezpieczenia obiektów i sprzętu znajdującego się w Centrum, organizowanie ochrony obiektów. 2. Dokonywanie wszelkich przeglądów wynikających z przepisów Prawa Budowlanego i przepisów wykonawczych do Prawa Budowlanego z wyłączeniem przeglądu pięcioletniego w branży budowlanej i sanitarnej. 3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla PCPR. 4. Dokonywanie przeglądu stanu wyposażenia technicznego obiektów. 5. Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i ich realizacji. 6. Podejmowanie wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii elementów budowlanych, instalacji, urządzeń technicznych w zakresie przekraczającym zakres robót konserwacyjnych. 7. Nadzór nad systemem monitoringu wizyjnego na terenie PCPR. 8. Nadzór nad dbałością o otoczenie budynku PCPR, w szczególności tereny zielone. 9. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem składnicy akt PCPR, w tym typowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania.
    StPr/24/0833
    data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 800 PLN

    1. Naliczanie wynagrodzeń i pochodnych oraz wszelkich dobrowolnych potrąceń od wynagrodzeń osobowych i bezosobowych dla pracowników OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących oraz sporządzanie miesięcznych list płac zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych dla pracowników OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących 3. Sporządzanie list płac, wypłat z funduszu socjalnego , zdrowotnego, ryczału samochodowego. 4. Sporządzanie sprawozdań dotyczących rozliczeń z budżetem (Urząd Skarbowy) oraz naliczanie zaliczek na podatek dochodowy z zachowaniem obowiązujących terminów i informacji PIT. 5. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego 6. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, zgłoszeń do ubezpieczeń społecznych oraz naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz funduszu pracy z zachowaniem obowiązujących terminów. 7. Sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń. 8. Wprowadzanie danych do SIO w części dotyczącej wynagrodzeń. 9. Wyliczanie planu budżetu w części dotyczącej wynagrodzeń. 10. Wprowadzanie przelewów w elektronicznym systemie bankowym. 11. Prowadzenie indywduanych kartotek pracowników, zasiłków chorobowych i opiekuńczych. 12. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, rocznej informacji o osiągniętych dochodach z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, o dzieło, o odprowadzonych składkach ZUS, zaliczce na podatek dochodowy na prośbę pracownika lub rodziny zastępczej oraz wypełnianie wniosków emerytalno- rentowych. 13. Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzenia i przekazanie ich do Powiatowego Urzędu Pracy 14. Przygotowanie dokumentów do archiwizacji. 15. Prowadzenie ewidencji księgowegj Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z regulaminem i przepisam prawa. 16. Prowadzenie korespondencji z komornikiem w przypadku zajęcia wynagrodzenia pracownika OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących
    StPr/24/0837
    data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    - praca od poniedziałku do piątku - praca fizyczna stojąca wymagająca podnoszenia ciężarów - obsługa elektronarzędzi szlifujących, pillników, wymagająca dokładności w obróbce detali aluminiowych - stosowanie bezpiecznych metod pracy , przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz instrukcji zakładowych
    StPr/24/0826
    data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 400 PLN

    Nauczyciel wychowania przedszkolnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Prowadzenie zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych z uczniami szkoły podstawowej. Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi oraz z autyzmem w małych grupa
    StPr/24/0824
    data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
    wynagrodzenie od od 4 908 PLN

    Praca na odcinku szambo-wóz asenizacyny. Praca jednozmianowa w godz: 7-15. Praca w terenie.
    StPr/24/0816
    data rozpoczęcia pracy od 10.05.2024
    wynagrodzenie od od 5 200 PLN